Kiwi

Känner mig riktigt seeeg! likadant som igår, men nu sitter jag och dricker min första kopp kaffe för dagen så hoppas på att jag känner mig piggare snart.

Marika har vart här med. Åkte och hämtade henne innan vi åkte förbi Sofie. Sen har vi bara vart hemma hos mig och haft det mysigt! Innan vi skulle äta lunch så vart vi sugna på en kiwi, och när den skulle ätas blev det lite missförstånd! haha.

Marika; Klipper du upp din kiwi?
Jag; Nej, jag drar.

Sen när jag vänder mig om står Marika med saxen och ska klippa upp sin kiwi ! haha. Marika pratade om själva kiwin medans jag snackade om förpackningen. Men hallå, vem klipper upp en kiwi?!?!

Okej, jag inser nu att det inte var så kul att läsa såhär, men det var kul irl!


Det verkar iaf som att det kommer bli en lugn kväll idag igen. Det är riktigt hemskt väder ute. Kallt, snöar och blåser. Men det passar bra för mig. hela helgen kommer bestå av jobb. Imorgon blir det bara ett par timmar på gymet, lördag heldag på gruppboendet och på söndag blir det en sex timmar till.

Skönt då jag känner att det kommer gå åt mycket pengar i sommar!

Hade ingen ny på mig och Marika. Här är iaf från första snön som vi var så uppspelta över.. Kan ju inte säga att jag känner likadant för dehär snöfallet!

 




Kommentarer
Postat av: Miriam - KOMMENTER DA KOMMENTERER JEG TILBAKE ;]

Skikkelig fin blogg, digget den! ; ) Fine bilder du har på bloggen :D <3

Flink blogger! <3 kommenter gjerne tilbake: www.miriam96daans.blogg.no

2010-04-22 @ 16:24:10
URL: http://miriam96daans.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0