Seg som kola

Har precis kollat klart en film. Blev Into the wild.
En riktig gråtis, fast jag grät inte. Men skulle gjort det om jag kunnat! tror jag gråtit lite mycket senaste tiden så idag är det lite slut på tårarna. Massa gråtfilmer.

Nu ska jag och pappa iväg och handla lite till middagen och så och om ca en timme ska jag ut i spåret! ska bli skönt. Hoppas halsen känns bättre denhär gången.

Funderar på om jag ska köpa något gott på Coop, men denhär gången nyttigt gott.. Kanske vindruvor eller så! Sen blir det ännu en lugn hemmakväll för mig tror jag. Imorgon ska jag upp vid 7 och sen jobba ett långpass. Kommer säkert vara helt slut när jag kommer hem, så ska försöka sova ordentligt så jag orkar hålla igång hela dagen.




Kommentarer
Postat av: Niclas

In to the wild är ju en helt fantastisk film!



kolla in TÄVLINGEN på size8 bloggen!

2010-04-23 @ 15:06:57
URL: http://sizeeightblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0