Sol, vind och snö. NOT!

Jag har vart uppe ett tag nu. Fick lov att lämna in mammas bil! så nu har jag gjort det och tog en långpromenad med Olle hem :)

Idag är det som tur sooooolskeeen! jättemysigt ute, men fortfarande lite kyligt. Men friskt i luften! Tog lite bilder när jag och Olle var ute, men just nu orkar jag inte leta efter sladden, så dom kanske kommer upp senare.



blabla. min huvudvärk ville dessvärre inte försvinna inatt, så sitter och dricker lite kaffe och hoppas på att det hjälper. Annars blir det tablett. Ska nämligen ut i spåret med Matilda senare, det brukar inte vara så skönt att motionera med huvudvärk!

Ja, har inte så mycket intressant att skriva nu. Så nu ska jag kolla på lite London grejer. Jag hade tänkt att flytta dit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0