Äntligen

Äntligen kändes det bättre med ridningen! Har inte vart så kul dom senaste gångerna, men kanske inte är så konstigt. Några anledningar;
  • När jag kommer dit så är det precis en ponny som ska avlivas. Humöret var inte direkt på topp.
  • Dom ska släppa ihop ett par hästar i hagen för första gången, hästarna blir galna och kutar runt som fasiken, Leo vill också vara med.
  • Jag började bli sjuk och hade ingen ork
  • Jobbat sent så har inte ens hunnit rida.
Sen har jag vart på promenad med honom när jag var febrig, men det var iaf mysigt!

Men ridningen har gått lite back de senaste gångerna. Men idag äntligen så kände jag mig nöjd efter ridningen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0