Hemma igen

Nu är jag hemma igen från Tyskland! Har haft det suuuuperskoj och skulle gärna stannat ett tag till! SnutSosso. Nära att jag fällde några små tårar när vi skiljdes åt på perrongen. :( Men snart kommer hon hem iaf. Och imorgon kommer ju Karoline! Ellleeer? har inte hört mer om de. GÖR DU DE KARRO?

Glömde iaf lite kläder hos Sofie, så om inte annat måste jag nog åka tillbaka och hämta dom...

Orkar inte skriva om Tyskland än! men kommer kanske senare, när jag fått lite bilder också!


Idag har iaf Olle kommit hem, har saknat honom som en tok! Sen har jag vart duktig och packat ut, hämtat rena kläder och tagit upp på rummet.. Duktig tjej....

Sen Typiskt nog ringde dom från jobbet idag och frågade om jag kunde jobba imorgon! Men imorgon är den dagen jag inte kan under hela veckan! Korvigt! aja, dom kom ihåg mig iaf <3

Sen ännu en typisk grej! Skulle ut och rida idag, men det skulle komma ut nån som skulle ge Leo akupunktur och grejer för han varit konstig mot både mig och den andra personen som rider honom. Tråkigt nog såg hon att han har en inflammation i leden på ena bakbenet och har överbelastat frambenen, så han ska inte bli riden på 10 dagar och sen ska hon komma och kolla igen!

Sandra hade redan fixat med all foder och sånt, så tror jag skippar att åka ut idag, han är nog ganska mör iaf. Men på lördag ska jag iaf ut. Bli att rykta honom ordentligt, gå en liten promenad och sen massera. Bajs. Vill ju rida! men ja, då vet man iaf lite varför han vart lite konstig när det gäller ridningen. Hoppas han blir bra apsnabbt!

bajsbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0