Motivation

Jag har suttit och sökt på massa bilder som ska inspirera och ge mig motivation till att börja träna. Det behövs alltså. Börjar alltid med att jag är pepp till tusen och det går bra i typ en vecka, sen skiter det sig alltid och man är tillbaka på ruta ett.
Nu SKA det verkligen hända någonting! Det behöver inte gå fort och jag ska tappa 10 kilo på två veckor liksom, vill bara känna en förändring och känna hur kroppen iaf börjar ändra på sig.
Annars är jag skit trött! jobbade idag igen och blir imorgon med. Är så himla mycket nu med all personal som är sjuk men det funkar. När det tar emot får man tänka på pengarna man tjänar och att man faktiskt kommer få komma hem sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0